Upah Cari Interest Facebook Ads

Saya akan bantu cari interest facebook ads yang targeted untuk produk dan servis anda

Penerangan

Perkhidmatan upah cari dan dapatkan interest facebook ads yang targeted untuk produk dan servis anda

Hello usahawan online! saya Enrico Paragas seorang perunding pendidikan aktif dalam perniagaan internet sejak 2010, menyediakan perkhidmatan berkaitan digital marketing untuk membantu mudahkan proses anda.


Adakah anda menghadapi masalah mendapatkan interest yang tepat untuk iklan facebook ads anda. Jika ya, anda berada ditempat yang betul.

Tidak perlu buang masa buat sendiri serahkan kepada saya untuk selesaikannya. "Masa itu adalah emas"  fokus kepada kepakaran dan penghasilan anda.

Interest yang tepat adalah penentu untuk mendapatkan prospek yang betul serta kos iklan lebih murah 10 kali ganda beriklan di facebook.

Jika salah target maka anda sedang melebur dan menderma duit kepada facebook tanpa hasil yang anda harapkan. Kesian nyer!

Dengan interest yang tepat sudah pasti kita yakin untuk melabur bajet iklan di facebook dengan berbaloi kerana kita sasarkan kepada orang tepat dan kos iklan akan lebih murah 10 kali ganda

Bagaimana proses target interest saya lakukan::

1. Kajian Produk | Servis - Saya akan buat kajian produk atau servis terlebih dahulu sebelum memulakan proses mendapatkan interest iklan facebook ads anda

2. Tapis dan narrow setiap interest maximum 3-4 tapisan untuk mendapatkan golden audience ia bergantung pada jenis produk dan servis.

3. Kaji trend semasa menggunakan tools berbayar untuk mendapatkan target yang tepat seperti exlude, include negara, negeri, jantina, umur, topik yang diminati oleh prospek anda dan banyak lagi.

Kenapa Pilih Saya:

100% Kepuasan Pelanggan Diutamakan.
Money-Back Guarantee.
On-time Delivery
Support Percuma 7 Hari

Harga yang dinyatakan adalah harga untuk upah cari audience & interest facebook Ads

Sila INBOX saya jika ada sebarang soalan berkaitan upah cari interest facebook ads

Seller

seller_image

Enrico Paragas

Digital Marketer

(5 Kepuasan Pelanggan)

Lokasi

Kota Kinabalu | Sabah

Masa Respon

Cepat & Pantas

Tempahan Akhir

3 Jam Lalu

Hello usahawan online! saya Enrico Paragas seorang perunding pendidikan aktif dalam perniagaan internet sejak 2010, menyediakan perkhidmatan berkaitan digital marketing untuk bantu tingkatkan branding & sales anda melalui online.

Saya sedia membantu selesaikan masalah anda. Hubungi saya sekarang!


Facebook Ads Interest

MYR 299

Upah Cari Mendapatkan Interest Facebook Ads

 3 Hari Siap    

Apa yang anda akan dapat

  • Kajian Produk
  • Target Audience
  • Interest