Upah Buat Facebook Chatbot Massenger

Saya akan bantu setup dan buat facebook chatbot massenger untuk marketing anda melalui facebook.

Penerangan

Perkhidmatan upah buat facebook chatbot massenger saya bantu setup dan buat marketing chatbot untuk marketing anda melalui facebook.

Kepada peniaga yang menggunakan facebook sebagai medium promosi saya akan bantu setup facebook chatbot massenger untuk lakukan kerja secara automatik seperti auto comment, like, reply kesemua aktiviti anda melalui facebook.

Apa yang anda akan dapat dengan upah buat facebook chatbot

  • Setup Sistem Facebook Chatbot
  • Auto Reply Comment
  • Auto Like Comment
  • Auto Reply Message

Dengan adanya sistem facebook chatbot massenger anda memiliki pembantu robot yang bekerja untuk anda 24 jam sehari tanpa henti. Kini anda tidak perlu lagi lakukan kesemuanya secara manual.

Sebagai seorang marketer atau pemilik perniagaan, bot Messenger adalah sesuatu yang tidak boleh diabaikan lagi. Ia telah menjadi standard komunikasi manusia kerana mereka tidak berprofesi dan segera. Bot boleh berkhidmat dengan cepat, pantas dan tanpa letih!

Sila Inbox saya jika ada sebarang soalan berkaitan dengan upah buat facebook chatbot massenger

Seller

seller_image

Enrico Paragas

Digital Marketer

(5 Kepuasan Pelanggan)

Lokasi

Kota Kinabalu | Sabah

Masa Respon

Cepat & Pantas

Tempahan Akhir

3 Jam Lalu

Hello usahawan online! saya Enrico Paragas seorang perunding pendidikan aktif dalam perniagaan internet sejak 2010, menyediakan perkhidmatan berkaitan digital marketing untuk membantu mudahkan proses perniagaan online anda

Saya sedia membantu selesaikan masalah anda. Hubungi saya sekarang!


Upah Buat Facebook Chatbot

MYR 300

1 Kempen Facebook Chatbot

 3 Hari Siap    

Apa yang anda akan dapat

  • Facebook Chatbot
  • Auto Reply Comment
  • Auto Like Comment
  • Auto Reply Message

Soalan Lazim

S:

Ada refund tak kalau saya tak berpuas hati?

J:

Software ini ialah akses lifetime dan tiada sebarang masalah sepanjang kami gunakan sejak 2018. Jadi tiada tawaran refund akan dibuat.

S:

Nombor boleh kena banned?

J:

Semua software berisiko nombor kena banned oleh whatsapp jika salah guna sistem tersebut. Jika anda buat spam atau hantar mesej tidak beretika kepada orang yang tidak dikenali.

S:

Susah ke nak guna?

J:

Saya dah pakai banyak sistem whatsapp sebelum ni, semuanya susah nak guna. Banyak teknikal. Tetapi whatsapp blaster ini sangat mudah untuk digunakan. Hanya perlu sediakan excell dan anda boleh blast mesej secara automatik.

S:

Whatsapp blaster ada limit?

J:

KIta ada sediakan tutorial bagaimana blast hingga ke 5000 nombor sehari tetapi limit standard adalah 500 nombor kebawah sehari.