Panduan Google Ads

Panduan google ads langkah demi langkah cara mudah dan efektif setup dan run iklan google ads

Penerangan

Nak belajar setting dan run iklan google ads dengan mudah dan efektif?.  Jangan Run Google Ads Tanpa Baca Habis Info Ini.

Masalah Biasa Run Google Ads
  • Pening Cara Setup Google Ads.
  • Dashboard Berubah.
  • Algorithm Update Lagi.
  • Kos Klik Asyik Mahal Jerr.
  • Dah Run Google Ads Tapi Rugiii.
  • Belajar Kat Youtube Tak Faham

jika anda antara tersenarai di atas atau nak elak jadi macam mereka di atas, TAHNIAH anda di tempat yang betul !

Sebab ramai peniaga seperti anda buat keputusan BETUL dan kini mendapat hasil yang TERBAIK dengan belajar Google Ads ni dengan Sifu Google Ads yang betul & certified Google Premier Partners.. Semak Maklumat Sifu Google Ads Disini

Sebenarnya AMAT SENANG nak belajar Google Ads ni cuma kena menuntut dengan cikgu yang betul dan ilmu itu mesti update dengan perubahan terkini terutamanya teknik marketing sekarang berubah sangat laju.

Apa Yang Anda Akan Pelajari Dalam Panduan Google Ads Ini:

1. TEKNIK 
Ini adalah FIRST STEP untuk membuat iklan di Google Ads. Buat BFO 60% setup Google Ads anda lebih mudah. Siap sahaja BFO, anda akan rasa yang lain lebih mudah dan senang sahaja.

PERCAYALAH..BFO juga akan membuka minda anda melihat produk anda dari perspektif berbeza yang selama ini anda anggap biasa.

2. KENALI GOOGLE ADS
Untuk anda yang baru mengenal apa itu Google Ads, ini penerangan ringkas tentang Google Ads. Yerlah kan, tak kenal maka tak cinta. Macamana nak buat apa-apa kalau tak kenal. So kenal dulu apa itu Google Ads secara ringkas.

3. BINA AKAUN FRESH
Dari nak buka akaun sifu ajar tau step by step lagi. So tak perlu pening kepala lagi dah. Follow sahaja dan buat seperti sifu dah tunjukkan. Kalau buat sendiri kekadang tu pening juga sebab banyak step nanti.

4. KEYWORD HOT
Ini NYAWA DALAM GOOGLE ADS iaitu keywords.

Anda jumpa keyword HOT dan BERBALOI maka hidup anda bagai di syurga. Opps tak mudah ya nak cari tapi dalam bab ni sifu tunjuk bagaimana sifu cari keyword hot. Anda tiru sahaja dan buat untuk bisnes anda

Keyword tools banyak lah sifu boleh guna tak?

Dalam ni pun sifu ada tunjuk cara free dan cara berbayar. Malah nak kenal mana keyword hot juga sifu ada tunjukkan.

Cari, pilih dan guna untuk ads anda nanti..

5. SETUP CAMPAIGN
Setup campaign adalah lapisan pertama dalam setup Google Ads,

Ia merangkumi setting asas ke mana hala tuju iklan anda. Sini juga anda setup audience sasaran anda. Cari dan susun target audience anda dengan tepat.

AWAS! PERANGKAP sangat banyak ya dalam setup ni jika tidak berhati-hati.

Ada tu, dengan 1 tick sahaja boleh menyebabkan iklan dan bajet anda kelaut.. habis rugi jika tidak berhati-hati dalam setup campaign Google Ads anda.

Ebook ini ajar untuk Campaign Search (iklan teks)

Tapi janganlah risau, dalam ebook ini lengkap dah sifu bagi amaran kat mana perangkap. Ikut sahaja hati anda pasti tenang

6. SETUP ADGROUP
Ad group pula lapisan kedua dalam setup Google Ads.Di Ad Group anda set beberapa perkara tapi disini jika salah set, ads anda juga akan kelaut dalam (RUGI). Setup bid dan keyword matching kena hati-hati supaya berikan RESULT LEBIH BERBALOI!

7. SETUP ADS
Haaa ini lapisan ketiga yang amat penting.Di sinilah anda perlu gunakan kelebihan anda menulis ayat iklan, TAPI jangan risau, sifu ajar teknik MUDAH, CEPAT TAPI POWER menulis iklan.

Alaa sifu saya tak pandai nak mengarang ayat iklan ni..Sape suruh wat karangan???Ada teknik dalam ni sifu ajar. Malah macamana nak tackle serta ayat baik punya bagi dapat klik tinggi. Tak susah kalau anda tau teknik dan caranya.

8. TAMBAH JALA
Jangan harapkan dengan 1 jala sahaja, nanti tangkapan sales kita sikit.Tambah jala sebanyak mungkin untuk kembangkan lagi target market dan TINGKATKAN SALES anda. Barulah berbaloi anda run ads dan bersemangat buat bisnes bila produk laku keras.

9. MONITOR ADS
Bab ni sifu tambah khas buat anda..Jangan pening bab monitor ads tu, sifu Google Ads anda ni baik dah siapkan cara nak monitor ads ni. kalau tak nanti tak tahu ads dah terpapar ke, apa nak kena buat.Lebih lagi nak tau ads approved ke takMacamana kalau disapproved?Nanti anda bacalah bab ni,,

10. DAN 3 BONUS ISTEMEWA

Macamana dah tak sabar nak belajar google ada? dapatkan panduan google ads ini sekarang .

Panduan google ads ini amat sesuai kepada usahawan yang nak belajar google ads ranking perniagaan mereka di laman carian google.

Langkah demi langkah setup dan run google ads

MYR 169

Panduan google ads langkah demi langkah cara mudah dan efektif setup dan run iklan google ads

 Instant Siap    

Apa yang anda akan dapat

  • TEKNIK
  • KENALI GOOGLE ADS
  • BINA AKAUN FRESH
  • KEYWORD HOT
  • SETUP CAMPAIGN
  • SETUP ADGROUP
  • SETUP ADS
  • TAMBAH JALA
  • MONITOR ADS
  • 3 BONUS ISTEMEWA